суббота, 30 ноября 2013 г.

ПОРТФОЛІО учителя світової літератури 

Первомайської ЗОШ І - ІІІ ступенів 

Коровая Максима Валерійовича

Розділ І. "Мої досягнення"

1.1. "Офіційні документи".

За період роботи з 2008 - 2013 роки був нагороджений  грамотами, подяками голови обласної ради, голови районної державної адміністрації і районної ради, начальника відділу освіти, молоді та спорту районної державної адміністрації і голови райкому профспілки працівників освіти і науки, голови районної організації ВФСТ "Колос" АПК України:










1.2. "Життєвий досвід" (автобіографія).

1.3. "Навчання у вузі".

      З 2005 р. по 2010 р. навчався на факультеті філології та журналістики МДУ імені В. О. Сухомлинського. Здобув вищу освіту, отримав червоний диплом спеціаліста та магістра. Здобув професію учителя української мови та літератури, зарубіжної літератури, літературного редактора.


1.4. "Наукова діяльність".

За період навчання написав дві наукові публікації:
-         «Жанр історичної драми в доробку Людмили Михайлівни Старицької-Черняхівської» (Матеріали Всеукраїнської студентської наукової конференції «Українська філологія: погляд із сьогодення» / Збірник наукових праць. Т. ІІ. – 12 травня 2009. - Миколаїв, 2009).
-         «Образ Івана Мазепи в одноіменній історичній драмі Л. М. Старицької-Черняхівської» (http://www.mdu.edu.ua/ - матеріали Всеукраїнської студентської наукової конференції «Наука. Студентство. Сучасність». - 13 травня 2010 року. – Українська філологія: погляд із сьогодення/ Збірник наукових праць. Т. І. – Миколаїв, 2010). 













1.5. "Курси за вибором і творчі роботи".


Розділ ІІ. "Я у світі людей"

2.1. "Участь у суспільному житті".


У листопаді 2010 року обраний депутатом Жовтневої районної ради VІ скликання.




Публікуюсь у районній газеті "Вісник Жовтневщини", висвітлюючи життя своєї школи, освітянської галузі району, висвітлюю події спортивного життя району і культурні досягнення та надбання. Пропоную вашій увазі окремі статті із районної газети:

















2.2. "Хобі, інтереси".

У вільний від роботи час і у період роботи займаюсь спортом: граю у футбол, волейбол. А ще дуже полюбляю сцену і творчість.


Розділ ІІІ. "Погляд на себе і в майбутнє"
3.1. "Мої цінності й ідеали".

В кожній людині, а значить і в собі, перш за все, цінную такі риси, як гуманізм, щиросердя, уважність, доброзичливість, свідоме ставлення до праці і дисциплінованість, вимогливість, принциповість, скромність, товариськість, об’єктивність, самокритичність, висока моральна культура, артистизм, загальна ерудиція, терпеливість і наполегливість. Поважаю високоосвічену і культурну людину, яка ніколи не стане перебивати і вислухає будь-яку думку.

3.2. "Мої життєві плани".

            Від своєї роботи по-максимуму прагну взяти все. Тому у житті керуюсь правилом:

У недалекому майбутньому мрію професійно вдосконалитися. 
3.3. "Мій девіз".


Розділ ІV. Результати педагогічної діяльності.


Розділ V. Науково-методична діяльність.

В.О. Сухомлинський відзначав: «В однієї дитини потік думок тече бурхливо, стрімко народжуючи все нові і нові  образи, в іншої, - як широка, повноводна, могутня, таємнича в своїх глибинах, але повільна ріка». Коровай М. В. сприймає дитину такою, якою вона є, і допомагає розвиватися їй вільною, освіченою людиною. Він завжди пам’ятає, що кожна дитина неповторна, має свої індивідуальні особливості розвитку.
Разом із членами шкільного методичного об’єднання вчителів англійської мови та світової літератури бере участь у всіх засіданнях методактиву, долучається до проведення предметних тижнів.
Проявляючи себе як творча особистість, Коровай М. В. зумів згуртувати учнівський колектив школи навколо себе. Учні із задоволенням  і бажанням беруть участь в усіх позакласних та позашкільних заходах із предмету світова література, постійно проявляють інтерес до нього. Невипадково життєве кредо вчителя - «Зробити світ знань для дітей цікавим, яскравим. Нести позитив людям» цілком і повністю характеризує творчу особистість педагога.
Максим Валерійович активний член методичного об’єднання вчителів англійської мови та світової літератури. Він постійно виступає з доповідями та цікавими пропозиціями. Неодноразово брав участь у засіданнях районного круглого столу молодих спеціалістів, де ділився своїми думками щодо наступності навчання.
Коровай М. В. - переможець конкурсу «Вчитель року – 2014» (районний рівень).
У 2011 – 2012 навчальному році Коровай М. В. брав участь:
·        24 лютого 2012 року - виїзне засідання науково-методичної ради  Миколаївського ОІППО, в рамках якого
Коровай М. В. разом зі своїм вчителем-наставником Коваленко Т. А. апробовували інноваційний тип уроку «урок-дует», який  за класифікацією д. п. н., В. І. Шуляра характеризується як інтегральний урок літератури (об’єднання зусиль учителів одного профілю в підготовці і проведенні уроку, а  також у інтеграції знань учнів про літературно-мистецьке поняття). Учитель проводив відкритий урок зі світової літератури за творчістю японського класика Мацуо Басьо з учнями 5 класу Зеленогайської ЗОШ І – ІІІ ступенів на тему «Мацуо Басьо. Хоку. Велике – у малому, безмежне – в обмеженій формі»;
·        20 березня 2012 року брав участь у проведенні майстер-класу на районному семінарі директорів шкіл,
провівши «урок-дует» зі своїм наставником Коваленко Т. А. з учнями 6 класу Первомайської ЗОШ І – ІІІ ступенів на тему «Р. Л. Стівенсон – автор роману “Острів скарбів”. Романтика пригод і подорожей у творі».
З 2012 – 2013 навчального року Максим Валерійович входить до складу обласної творчої групи вчителів світової літератури, яка працює над проблемою «Дидактичний супровід уроку світової літератури як шлях формування читацької компетенції учнів». Разом із членами творчої групи постійно бере участь у методактивах і засіданнях.
17 квітня 2013 року у складі обласної творчої групи вчителів світової літератури Максим Валерійович взяв участь у спільному засіданні з вчителями світової літератури Кіровоградської Школи творчого словесника, що відбулося в стінах Комунального закладу «Педагогічний ліцей Кіровоградської міської ради Кіровоградської області», на якому обговорювався новий Державний стандарт.
Вдосконалює свою професійну майстерність засобами освітньої діяльності з використанням інформаційно- комунікаційних технологій. Створив власний блог у мережі Інтернет «Блог світової літератури» (https://plus.google.com/u/0/106073337493197610052/posts), яким користуються вчителі, батьки, учні. На ньому також розміщені власні розробки уроків та позакласних заходів.
Розділ VІ. Позаурочна діяльність із предмета.

     Вважаю за лоцільне приділяти великої уваги позаурочній діяльності з предмета, бо тільки неформальна і невимушена обстановка здатна стоврити ситуацію успіху. Велику увагу приділяю виховній роботі з учнями. Яскраво пройшли відкритий виховний захід у 10 класі: 

- «Срібло, злото – то болото, а хліб – цар» (2008 р.). 

- літературний салон «Іще горять  в душі бажання…» (2009 р.).


 

- вистава за п’єсою-казкою «Дванадцять місяців» з учнями 5-Б класу (2010 р.). 

     

У межах декади англійської мови та світової літератури з учнями 7 класів провів відкриті уроки: 

- «Конкрс знавців світової літератури» (2013 р.);


- «Ми – детективи» (2013 р.).




Розділ VІІ. Навчально-матеріальна база. 

У моєму розпорядженні:
Словник літературознавчих термінів (Автори - Ситченко А. Л., Гладишев В. В., Шуляр В. І.)

ТЗН: ноутбук, музикальний центр, колонки. 

Електронний конструктор уроку (7 кл.).

Наочні посібники:
- Портретна галерея письменників;
- Ілюстрації до програмових творів (5 кл.); 
- Збірка ігрових та творчих завдань на уроках зарубіжної літератури для 8 - 11 кл. (Автор - Хроменко І. А., Тернопіль: Мандрівець, 2008. - 172 с.
- Посібник "Українські та зарубіжні письменники: Розповіді про життя і творчість" (Автор - Більчук Маргарита, Тернопіль: Підручники і посібники, 2010. - 240 с.

Комментариев нет:

Отправить комментарий